Waar we ons goed bij voelen.
Onderwijs
Hoe kunnen we als ROC beter aansluiten op de actualiteit van de beroepspraktijk? Op welke manier kunnen we garanderen dat studenten bijblijven, ook als de wereld ineens verandert? Hoe kunnen we als opleiding relevant en onderscheidend blijven? En halen we dan alles overhoop, of valt dit wel mee?
We werken inmiddels ruim 20 jaar in het VO en MBO. Door steeds opnieuw de bestaande status quo te spiegelen aan de doelgroep(-en), verandert het onderwijs inclusief draagvlak.
Merkbeleving
Ervoor zorgen dat iedereen (ook je collega's!) een merk op de juist manier beleeft, ervaart en met de juiste dingen associeert. Het doel? De doelgroep interesseren en vooral binden.
'Mensenmerken' zijn onze specialiteit. Wij creëren of versterken graag merken die betekenisvol willen zijn. Met een positieve impact op hun omgeving en zich bewust van hun verbindende rol voor de samenleving.